HTCOM.sk - Nakupovanie v pohodlí domova

Telefonické, SMS objednávky
045/225 0045
0949 168 124

Novinky a akcie e-mailom
Chcete od nás dostávať novinky priamo na váš e-mail?

ÚvodO nákupe

O nákupe

 

 

 

Vernostný program

 

   

Staňte sa našim verným zákazníkom a my Vásr odmeníme v podobe zľavy.

 

Všetky Vaše objednávky sa automaticky sčítavajú a podľa Vášho obratu získavate stále vyššiu a vyššiu zľavu.

 

Za registráciu získavate hneď zľavu v hodnote 200 bodov.

 

Po prihlásení sa vždy vidíte koľko bodov môžete využiť.

 

 

 

Postup pre uplatnenie si zľavy:

 

Body si možete uplatniť pri vytváraní objednávky, keď sa nachádzate v nákupnom košíku. Použitie bodov s názvom "Použiť ... bodov" sa nachádza pod jednotlivými položkami Vami vybraného tovaru.

Napíšte počet bodov, koľko chcete využiť a potvrďte.

Môžete buď využiť všetky body alebo ignorujte ponuku s odpočítaním počtu bodov a jednoducho si ich prenesiete do druhých objednávok, kde Vám budú spočítané s ďalšími bodmi pre ešte väčšiu zľavu z nákupu.

Ak ste sa rozhodli, že si chcete body preniesť, ale Vy ste si ich už uplatnili a stále ste ešte nepotvrdili objednávku, nie je nič ľahšie ako ich odstrániť a budú môcť byť použité v nasledujúcich objednávkach.

 

 
 

Ak chcete zbierať zľavy, je dôležité aby ste sa vždy prihlasovali pod tým istým účtom.

 

 

Zľavy z nákupu sa pripočítavajú automaticky z úspešných, čiže vybavených objednávok (z objednávok prevzatých a zaplatených).

Vernostné body sa dajú uplatňovať až vtedy, keď stav Vašej prvej objednávky alebo objednávok prejde do vybaveného stavu, čiže až pri Vašich ďalších objednávkach.

 

 

 

 

 

 

Výber tovaru

 

    V ľavej časti si vyberte oddelenie, ktoré Vás zaujíma, napr. Notebooky. Po kliknutí na túto rubriku sa Vám zobrazí ponuka v oddelení (ak je tovar rozdelení do podskupín, tak si môžete otvoriť podskupiny s ďalšími tovarmi pre presnejší výber). Teraz môžete prezerať ponuku a ak budete požadovať o niektorom produkte viac informácií, stačí kliknúť na názov tovaru alebo na obrázok.

Tu si môžete produkt prezrieť na ilustračnej fotografii a prečítať si podrobnejšie informácie. Ak máte akékoľvek otázky, môžete nám napísať e-mail na adresu: informacia (zavináč) htcom.sk. Budeme sa Vám snažiť odpovedať v čo najkratšom čase. Alebo nám zavolajte na uvedené čísla:

045 225 00 45 alebo 0949 168 124

 

 

 

 

 

 

Registrácia

 

    Odporúčame Vám k pohodlnému a bezpečnému nákupu registráciu. Nakúpiť môžete samozrejme aj bez registrácie. Prichádzate tak ale o možnosť sledovania objednávky, vloženia zľavového kupónu atď.

 

    Registrácia spočíva v zadaní Vášho mena, adresy, prihlasovacieho mena a samozrejme hesla. Na vykonanie registrácie kliknite na odkaz "Registrácia" vpravo hore. Objaví sa stránka s formulárom, ktorý je potrebné vyplniť. Všetky informácie sa zapisujú do príslušných políčok. Položky označené týmto symbolom "Povinné položky" sú povinné a teda potrebné pre úspešnú registráciu. Po zadaní všetkých potrebných informácií, stlačte tlačidlo "Odoslať". Ak zadáte nejaké údaje zle alebo ak nevyplníte povinné položky, zobrazí sa formulár znovu a budete požiadaní o opravu týchto údajov. Ak je všetko v poriadku zobrazí sa stránka s informáciou o úspešnom zaregistrovaní. Od tejto chvíle sa stávate registrovaným zákazníkom. Pri ďalšej návšteve už nemusíte nič zložito vyplňovať a stačí len zadať v ľavej časti Vaše užívateľské meno a heslo, a tým pádom budete opäť prihlásený.

 

 

 

 

 

 

Nákupný košík

 

    Ak ste si vybrali tovar, ktorý chcete kúpiť musíte ho najskôr vložiť do virtuálneho nákupného košíka. To uskutočníte kliknutím na odkaz "Do košíka" pri vybranom tovare. Ihneď po vložení tovaru do košíka sa Vám zobrazí obsah košíka vpravo hore a zobrazí sa upozornenie "Váš produkt bol vložený do košíka. Obsah Vášho košíka si môžete prezrieť kliknutím na  Nákupný košík". Pri každej položke môžete upraviť počet kusov. Ak chcete tovar z košíka odstrániť, zadajte do políčka počet nulu alebo kliknite na ikonku odstránenia. Uvedená cena je iba súčet cien všetkých položiek v košíku. Výslednú cenu objednávky vrátane poplatku za dopravu uvidíte ešte pred záväzným odoslaním objednávky.

 

     Ak nie ste zatiaľ prihlásený, urobte tak. V košíku môžete mať totiž tovar z predchádzajúceho nákupu, ktorý ste nedokončili. Tento tovar sa Vám v košíku objaví automaticky po prihlásení.

 

     Teraz môžete pokračovať vo výbere ďalších položiek, ktoré chcete nakúpiť. Môžete tak urobiť kliknutím na "Pokračovať v nákupe". Kedykoľvek sa môžete do košíka vrátiť kliknutím na odkaz hore na lište, kde vidíte aktuálnu cenu obsahu košíka.

 

     Ak máte tovar vybraný kliknite na "Objednať tovar", kde uskutočníte objednávku.

 

 

 

 

 

 

Objednávka tovaru

 

    Pre objednanie tovaru je pre Vás lepšie, aby ste boli prihlásený, ale samozrejme môžete objednať tovar aj bez prihlásenia. Ak ste prihlásený, máte automaticky prístup na stránku pre odoslanie objednávky. Na tejto stránke vidíte vpravo hore obsah košíka, teda položky, ktoré chcete nakúpiť. Nižšie sú informácie o platiteľovi, teda informácie zadané pri registrácii. Tieto údaje môžete zmeniť kliknutím na príslušný odkaz. Pod platiteľom je formulár pre zadanie adresy príjemcu. Ak chcete napríklad ako dopravu využiť prepravného kuriéra, môžete si tovar nechať zaslať do práce, kde budete lepšie zastihnuteľný. Teraz si vyberte spôsob platby a dopravy. Ak ste všetko zadali, kliknite na odkaz "Ďalej". Tým pádom sa dostanete na ďalšiu stránku, kde prosím prekontrolujte všetky údaje. Ak je všetko v poriadku, odosielate záväzne objednávku opäť kliknutím na odkaz "Odoslanie objednávky". Aktuálny stav prevedených objednávok môžete sledovať po kliknutí na odkaz "Objednávky" v menu zákazníka.

 

 

 

 

 

 

 

SPÔSOBY PLATBY

 

 

 

 

 DOBIERKA (platba v hotovosti)

 

 

 

- pri nákupe tovaru do 130 EUR pri doručení kuriérskou službou zaplatíte 11,90 EUR

 

- pri nákupe tovaru do 130 EUR pri osobnom odbere na pobočke DPD zaplatíte 11,90 EUR

 

 

 


- pri nákupe tovaru nad 130 EUR pri doručení kuriérskou službou zaplatíte 2,40 EUR

 

- pri nákupe tovaru nad 130 EUR pri osobnom odbere na pobočke DPD zaplatíte 2,40 EUR

 

 

 

- všetky ceny sú uvedené vrátane DPH

 

 

 

 

 Tovar Vám bude doručený v pracovných dňoch kuriérskou službou na dobierku (platba v hotovosti vodičovi kuriérskej služby pri preberaní tovaru) na adresu dodania, prípadne môžete zaplatiť v hotovosti aj v prípade prevzatia tovaru formou osobného odberu na pobočkách DPD. Vždy si prosím pripravte potrebný obnos, urýchlite tým predanie zásielky.

 

 

 Ak presiahne hodnota objednávky 1000 EUR s DPH, platba na dobierku nie je možná. V tom prípade je možné platiť iba bankovým prevodom vopred na účet alebo vkladom v hotovosti na náš účet vedený v Tatra banke alebo Fio banke.

 

 

Tovar Vám doručíme v prípade platby na dobierku do 24 hodín, čiže nasledujúci pracovný deň k dverám Vášho bytu, domu alebo firmy, ak je tovar skladom (Dostupnosť: Do 24 hodín) a bol objednaný do 16:00.

V prípade predpokladaného dátumu dostupnosti akonáhle bude tovar naskladnený a odoslaný, bude doručený v spomínaných intervaloch ako tovar, ktorý je skladom.

 

 

 

 

 

BANKOVÝ PREVOD (Platba vopred na bankový účet)

 

 

 

 

- pri nákupe tovaru do 130 EUR pri doručení kuriérskou službou zaplatíte 9,50 EUR

 

- pri nákupe tovaru do 130 EUR pri doručení poštovou službou zaplatíte 12 EUR

 

- pri nákupe tovaru do 130 EUR v prípade osobného odberu zaplatíte 9,50 EUR

 


 

 

- pri nákupe tovaru nad 130 EUR pri doručení kuriérskou službou zaplatíte 0 EUR

 

- pri nákupe tovaru nad 130 EUR pri doručení poštovou službou zaplatíte 6,50 EUR

 

- pri nákupe tovaru nad 130 EUR v prípade osobného odberu zaplatíte 0 EUR

 

 

 

- všetky ceny sú uvedené vrátane DPH

 

 

 

 

Po prijatí Vašej objednávky Vám zašleme na Váš e-mailový účet zálohovú faktúru s naším číslom bankového účtu a variabilný symbol, ktorý uvediete pri platbe. Po prijatí platby odosielame tovar s tým, že Vás informujeme o termíne, kedy zásielka dorazí.

 

 

 

Tatra banka

 

Názov banky: Tatra banka, a.s. 
Číslo účtu: 2923877424/1100 
Variabilný symbol: (bude Vám oznámený v e-mailovej správe)
Konštantný symbol: 0008 
Poznámka: (Vaše meno, príp. názov firmy)

 

 

 

Fio banka

 

Názov banky: Fio banka, a.s. 
Číslo účtu: 2600267357/8330
Variabilný symbol: (bude Vám oznámený v e-mailovej správe)
Konštantný symbol: 0008 
Poznámka: (Vaše meno, príp. názov firmy)

 

 

 

V prípade pokiaľ tovar nie je skladom, čiže dostupnosť tovaru je označená ako predpokladaný dátum doručenia, tovar nie je nutné ihneď uhradiť platbou vopred na bankový účet, ale až po jeho naskladnení, o čom Vás budeme ihneď informovať.

 

 

Ak nie je čiastka pripísaná na náš účet najneskôr do piatich pracovných dní od potvrdenia objednávky pri tovare skladom alebo do piatich pracovných dní od potvrdenia o naskladnení tovaru v prípade predpokladaného dátumu dostupnosti, je možné považovať objednávku za zrušenú.

 

 

Pri platbe vopred na bankový účet je termín dodania ovplyvnený termínom uhradenia platby do 16:00 po vystavení zálohovej faktúry, resp. typom bankového ústavu, z ktorého bola platba odoslaná. Tovar Vám doručíme do 24 hodín, čiže nasledujúci pracovný deň k dverám Vášho bytu, domu alebo firmy, ak je tovar skladom (Dostupnosť: Do 24 hodín) a bol objednaný do 16:00. V prípade doručenia Slovenskou poštou Vám bude tovar doručený do 3 pracovných dní od potvrdenia, že tovar je skladom a bol odoslaný.


V prípade predpokladaného dátumu dostupnosti akonáhle bude tovar naskladnený a odoslaný, bude doručený v spomínaných intervaloch ako tovar, ktorý je skladom.

 

 

 

  

 

Neprehliadnite - bez úhrady nie je možné Vašu objednávku expedovať. Tovar je rezervovaný maximálne 5 pracovných dní od Vašej objednávky pri dostupnosti tovaru skladom, resp. 5 pracovných dní od potvrdenia naskladnenia tovaru v prípade prepokladaného dátumu dostupnosti tovaru. Bankový prevod môže trvať od 1 do 3 pracovných dní. Ak vykonáte prevod v rámci tej istej banky, rovnako ako pri vklade v hotovosti, sa prevod zvyčajne zrealizuje do niekoľkých minút po zadaní prevodného príkazu.

 

 

Neprehliadnite - Platba cez Slovenskú poštu nie je možná, pretože pošta neuvádza variabilný symbol, čo nám komplikuje identifikovanie Vašej platby.

 

 

 

 

 

 

 

SPÔSOBY DOPRAVY

 

 

 

 

Dodacia lehota je do 24 hodín od potvrdenia, že tovar bol odoslaný a platí v prípade doručenia kuriérskou službou a v prípade osobného odberu. Pri doručení Slovenskou poštou je dodacia lehota do 3 pracovných dní od potvrdenia, že tovar bol odoslaný. Predávajúci a Kupujúci sa môžu dohodnúť na predĺžení dodacej lehoty alebo na náhradnom plnení v rovnakej kvalite a cene. Kupujúci je vždy pri potvrdení objednávky informovaný o dĺžke dodacej lehoty e-mailom, sms-správou alebo telefonicky.

 

 

Miesto odberu je stanovené na základe objednávky. Buď je to formou osobného odberu na odbernom mieste, formou kuriérskej služby alebo doručenie spoločnosťou Slovenská pošta. Dopravu formou kuriérskej služby na adresu určenia zaisťujeme kuriérom spoločnosti DPD alebo kuriérom spoločnosti UPS, resp. v prípade rozmernejších zásielok spoločnosťou TEN Expres. Za splnenie dodávky sa považuje dodanie predmetu plnenia na uvedené miesto, resp pri dodaní Slovenskou poštou aj na miestopríslušnú poštu.

 

 

 

Doručenie tovaru Do 24 hodín neplatí pri doručení Slovenskou poštou, platí iba v prípade doručenia kuriérskou službou alebo v prípade osobného odberu.

 


Doručenie tovaru prebieha len v pracovné dni.


 

 

 

 

 

DORUČENIE KURIÉRSKOU SLUŽBOU

 

 

 

 

Tovar je pri doprave bezpečne zabalený. Pri preberaní zásielky môže Kupujúci skontrolovať neporušenosť obalu a podpísať prevzatie zásielky. Kontrola samotného tovaru môže nasledovať až po podpísaní prevzatia zásielky a vyplatení dobierkovej sumy.

Kontrola tovaru nemusí prebehnúť za prítomnosti doručujúceho kuriéra. V prípade zistenia poškodenia je Kupujúci povinný maximálne jeden pracovný deň po doručení zásielky kontaktovať doručovateĺa. V prípade včasného nahlásenia reklamácie je vykonaná inšpekcia vrátane fotodokumentácie a spísania škodového protokolu. Reklamáciu ďalej rieši reklamačné oddelenie.

V prípade poškodenia spíšte s pracovníkom kuriérskej služby protokol o škode, tovar nepreberajte a
kontaktujte nás na e-mailovej adrese informacia (zavináč) htcom.sk, kde s Vami dohodneme ďalší postup. 

 

 

Neprehliadnite - Pri preberaní tovaru vždy skontrolujte nepoškodenosť obalu i samotného tovaru. V prípade poškodenia spíšte s pracovníkom kuriérskej alebo poštovej služby protokol o škode, tovar nepreberajte a kontaktujte nás na e-mailovej adrese reklamovanie (zavináč) htcom.sk, kde s Vami dohodneme ďalší postup.

 

 

Neprehliadnite - V okamihu expedovania zásielky ste vopred informovaný a sú Vám odoslané informácie ohľadom doručenia zásielky formou e-mailu do Vašej e-mailovej schránky a formou textovej správy SMS na Vaše mobilné telefónne čislo.

 

 

 

 

 

DPD

 

 

Podmienky doručenia spoločnosťou DPD:

 

V prípade, že Vás dopravca nezastihne na uvedenej adrese, zanechá Vám v mieste tomu určenom písomné oznámenie s uvedením telefónneho čísla a informácie, kedy Vám bude tovar znova doručený. Môžete dopravcu kontaktovať na uvedenom telefónnom čísle a dohodnúť si iné miesto a čas dodania. Pokiaľ dopravcu nekontaktujete, pokúsi sa dopravca doručiť tovar nasledujúci pracovný deň. V prípade, že Vás dopravca opäť nezastihne na uvedenej adrese, zanechá Vám v mieste tomu určenom druhé písomné oznámenie s uvedením telefónneho čísla. Pokiaľ dopravcu nekontaktujete behom ďalších piatich pracovných dni, vracia nám dopravca tovar späť.

 


 

 

Kontakt na dispečing dopravcu (kuriéra) DPD:

 

Pokiaľ bol tovar už expedovaný a potrebujete zistiť kde sa nachádza Vaša zásielka, telefonický kontakt na kuriéra, ktorý Vám vezie tovar, dohodnúť iné miesto dodania a pod., prosím kontaktujte dispečing prepravcu na telefónnych číslach:

 

   Direct Parcel Distribution SK s.r.o. (DPD)
   Tel. pre vnútroštátne hovory: 18 373
   Tel. pre medzinárodné hovory: + 421 2 44 45 14 19
   Fax.: + 421 2 44 44 25 56
   E-mail: dpd@dpd.sk

 

 

 

 

 

TEN EXPRES

 

 

Podmienky doručenia spoločnosťou Ten Expres:

 

V prípade, že Vás dopravca nezastihne na uvedenej adrese, zanechá Vám v mieste tomu určenom písomné oznámenie s uvedením telefónneho čísla a informácie, kedy Vám bude tovar znova doručený. Môžete dopravcu kontaktovať na uvedenom telefónnom čísle a dohodnúť si iné miesto a čas dodania. Pokiaľ dopravcu nekontaktujete, pokúsi sa dopravca doručiť tovar nasledujúci pracovný deň. V prípade, že Vás dopravca opäť nezastihne na uvedenej adrese, zanechá Vám v mieste tomu určenom druhé písomné oznámenie s uvedením telefónneho čísla. Pokiaľ dopravcu nekontaktujete behom ďalších piatich pracovných dni, vracia nám dopravca tovar späť.

 

 

Pri doručení kuriérskou službou Ten Expres nie je možné využiť spôsob platby na dobierku, iba prevodom na účet.

 

 

 

Kontakt na dispečing dopravcu (kuriéra) Ten Expres:

 

Pokiaľ bol tovar už expedovaný a potrebujete zistiť kde sa nachádza Vaša zásielka, telefonický kontakt na kuriéra, ktorý Vám vezie tovar, dohodnúť iné miesto dodania a pod., prosím kontaktujte dispečing prepravcu na telefónnych číslach:

 

   TEN Expres, Geis SK s.r.o. (TEN Expres)
   Tel. pre vnútroštátne hovory: 18 181

   Fax: +421 48 471 6596, +421 48 471 6597
   E-mail: info@geis.sk

 

 

 

 

 

UPS

 

Podmienky doručenia cez spoločnosť UPS:

 

V prípade, že Vás dopravca nezastihne na uvedenej adrese, zanechá Vám v mieste tomu určenom písomné oznámenie. Oznámenie obsahuje číslo zásielky, dobierkovú sumu a tel. kontakt na zákaznícky servis. Neobsahuje informáciu, kedy bude tovar opäť doručený. Môžete dopravcu kontaktovať na uvedenom telefónnom čísle a dohodnúť si iné miesto a čas dodania. Pokiaľ dopravcu nekontaktujete, pokúsi sa dopravca doručiť tovar nasledujúci pracovný deň. V prípade, že Vás dopravca opäť nezastihne na uvedenej adrese, zanechá Vám v mieste tomu určenom druhé písomné oznámenie s uvedením telefónneho čísla. Pri druhom a treťom pokuse o doručenie už kuriér nezanecháva oznámenie o pokuse doručiť zásielku.Pokiaľ dopravcu nekontaktujete behom ďalších piatich pracovných dní, vracia nám dopravca tovar späť. Keď príjemca (Kupujúci) nereaguje na oznámenie a sú vykonané 3 pokusy o doručenie zásielky, dopravca kontaktuje odosielateľa (Predávajúceho) s požiadavkou o doplnenie kontaktov na príjemcu.

 

 

Kontakt na dispečing dopravcu (kuriéra) UPS:

 

Pokiaľ bol tovar už expedovaný a potrebujete zistiť, kde sa nachádza Vaša zásielka, telefonický kontakt na kuriéra, ktorý Vám vezie tovar, dohodnúť iné miesto dodania a pod., prosím kontaktujte dispečing prepravcu na telefónnych číslach:

 

  Slovak Parcel Service s.r.o. (UPS)
  Tel pre vnútroštátne hovory: 16 877
  Tel. pre medzinárodné hovory: + 421 2 16877
  Fax: + 421 2 48 707 117
  E-mail: ecs@sps-sro.sk

 

 

 

 

 

SLOVENSKÁ POŠTA

 

Podmienky doručenia spoločnosťou Slovenská pošta:

 

V okamihu expedície zásielky Vám budú na e-mail doručené potrebné informácie. V prípade, že Vás doručovateľ na uvedenej adrese nezastihne, bude zásielka uložená na príslušnej pošte po dobu maximálne 7 pracovných dní, pokiaľ odosielateľ neurčil inak a do schránky Vám bude vložená informácia o uložení zásielky. V prípade nevyzdvihnutia zásielky počas úložnej doby je zásielka vrátená späť odosielateľovi.

 

 

 

 

Kontakt na dispečing dopravcu Slovenská pošta:

 

  Slovenská pošta a. s.

  Tel pre vnútroštátne hovory: 0800 122 413 v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 18.00 hod.
  Tel. pre medzinárodné hovory: +421 48 437 87 77
  Fax.: +421 48 411 52 08, +421 48 414 14 71
  E-mail: zakaznickyservis@slposta.sk

 

 

  Všetky potrebné informácie získate aj na miestopríslušnej pobočke Slovenskej pošty v mieste Vášho

  bydliska.

 

 

 

 

 

 

 

 

OSOBNÝ ODBER

 

 

 

  Pri osobnom odbere tovaru je nutné predložiť doklad totožnosti (občiansky preukaz, prípadne cestovný  pas).

 

  Tovar je doručený na odberné miesto nasledujúci pracovný deň od potvrdenia, že tovar je skladom a bol odoslaný.

 

  Spôsob platby na dobierku (platba v hotovosti pri prevzatí) pri osobnom odbere je možné využiť iba na pobočkách DPD.


 

 

Osobný odber môžete využiť:

 

 

- na adrese Kriváň 23 vo vopred dohodnutom čase od 9:00 do 17:00

 

 

 

- na pobočkách DPD môžete realizovať osobný odber kedykoľvek v nižšie stanovených časoch.

 

 

 

 

 

 

ADRESY A OTVÁRACIE HODINY V PRÍPADE PREVZATIA TOVARU NA POBOČKÁCH DPD:

 

 

 

 Vlkanová pri Banskej Bystrici - Depo DPD 0651

 

  A. Matušku 49

  976 31 Vlkanová

 

- osobný odber možný v pracovné dni:

 

  od 09:00 do 19:00

 

 

 

Bratislava - Depo DPD 0650


  Technická 7

  821 04 Bratislava

 

- osobný odber možný v pracovné dni:

 

  od 09:00 do 19:00

 

 

 

Humenné - Depo DPD 0662

 

  Družstevná 26

  066 01 Humenné

 

- osobný odber možný v pracovné dni:

 

  medzi 08:00 – 10:00 a 16:00 – 19:00

 

 

 

Košice - Depo DPD 0652

 

  Železiarenská 49

  040 11 Košice

 

- osobný odber možný v pracovné dni:

 

  od 09:00 do 19:00

 

 

 

Nitra - Depo DPD 0655

 

  Novozámocká 102

  949 05 Nitra

 

- osobný odber možný v pracovné dni:

 

  od 09:00 do 19:00

 

 

 

Nové Zámky - Depo DPD 0665


  Považská 2

  940 01 Nové Zámky

 

- osobný odber možný v pracovné dni:

 

  medzi 08:00 – 10:00 a 16:00 – 19:00

 

 

 

Poprad - Depo DPD 0656

 

  Hraničná 13

  058 01 Poprad

 

- osobný odber možný v pracovné dni:

 

  medzi 08:00 – 10:00 a 16:00 – 19:00

 

 

 

Prešov - Depo DPD 0659

 

  Masarykova 22

  080 01 Prešov

 

- osobný odber možný v pracovné dni:

 

  medzi 08:00 – 10:00 a 16:00 – 19:00

 

 

 

Prievidza - Depo DPD 0664

 

  Košovská cesta 28

  971 01 Prievidza

 

- osobný odber možný v pracovné dni:

 

  medzi 08:00 – 10:00 a 16:00 – 19:00

 

 

 

Rimavská Sobota - Depo DPD 0657

 

  K. Mikszátha 268

  979 01 Rimavská Sobota

 

- osobný odber možný v pracovné dni:

 

  medzi 08:00 – 10:00 a 16:00 – 19:00

 

 

 

Ružomberok - Depo DPD 0663

 

  Textilná 23

  034 01 Ružomberok

 

- osobný odber možný v pracovné dni:

 

  medzi 08:00 – 10:00 a 16:00 – 19:00

 

 

 

Trenčín - Depo DPD 0654

 

  Veľkomoravská 9 (Ozeta - nákladná vrátnica)

  911 05 Trenčín

 

- osobný odber možný v pracovné dni:

 

  medzi 08:00 – 10:00 a 16:00 – 19:00

 

 

 

Trnava - Depo DPD 0658

 

  Suchovská 5

  917 01 Trnava

 

- osobný odber možný v pracovné dni:

 

  medzi 08:00 – 10:00 a 16:00 – 19:00

 

 

 

Žilina - Depo DPD 0653


  K cintorínu 51/97

  010 04 Žilina

 

- osobný odber možný v pracovné dni:

 

  od 09:00 do 19:00

 

 

 

 

 

 

 

 

SERVISNÉ STREDISKÁ

 

 

 

 

ACER

 V prípade poruchy Vášho produktu Acer môžete priamo telefonicky kontaktovať servisné centrum Acer na tel. čísle 02/49207070. Operátor spoločnosti Acer Vás informuje o ďalšom postupe a zabezpečí servis Vášho produktu.

Acer Czech Republic s.r.o.
 Servisné centrum
 CTPark Brno
 Tuřanka 110
 627 00 Brno-Slatina
 Česká republika

 e-mail: service_brno@acer-euro.com
 tel.: 02/49207070

spoločnosť Acer zabezpečí bezplatnú prepravu tovaru od Vás priamo do servisu
po servise Vám tovar rovnako bezplatne prepravia naspäť na Vašu adresu
tovar je nutné bezpečne zabaliť (najlepšie do pôvodného balenia) alebo balenia vhodného pre daný typ tovaru
k tovaru prosím priložte kópiu daňového dokladu, popis závady a kontaktné informácie

 Pre viac informácií prosím kliknite na http://www.acer.cz/ac/cs/CZ/content/service-center


 APC

 V prípade poruchy Vášho produktu APC môžete priamo telefonicky kontaktovať technickú podporu APC na tel. čísle 0800172063.

APC by Schneider Electric
 Borekova 10
 82106 Bratislava
 Slovensko

 tel.: 0800 172 063 (bezplatné telefónne číslo)



 ASUS

 V prípade poruchy Vášho produktu Asus je potrebné vyplniť reklamačný formulár na webstránke:

http://rma.asus.de/rma_cz

 Následne Vám bude na Vašu e-mail adresu zaslané RMA číslo (číslo Vašej reklamácie) spolu s www odkazom pre bezplatné objednanie prepravy Vášho produktu do servisu. Zadáte adresu odvozu a deň, kedy chcete zariadenie odovzdať. Na rovnakú adresu Vám bude produkt po oprave doručený. O všetkom budete priebežne informovaný formou e-mailovej správy.

ASUS Czech s.r.o.
 Servisné centrum
 Na rovince 887
 72000 Ostrava – Hrabova
 Česká republika

 e-mail: reklamace@asus.com.tw
 tel.: 02/32162621

spoločnosť ASUS zabezpečí bezplatnú prepravu tovaru od Vás priamo do servisu
po servise Vám tovar rovnako bezplatne prepravia naspäť na Vašu adresu
tovar je nutné bezpečne zabaliť (najlepšie do pôvodného balenia) alebo balenia vhodného pre daný typ tovaru
k tovaru prosím priložte kópiu daňového dokladu, popis závady a kontaktné informácie



 BENQ

 V prípade poruchy Vášho produktu BenQ servis zabezpečuje spoločnosť asupport..., v prípade záručnej reklamácie je potrebné vyplniť reklamačný formulár na webstránke:

http://www.asupport.sk/index.php?page=pickup_process&step=200

 a support...


 Námestie Slobody 10
 81106 Bratislava

 e-mail: asupport@asupport.sk
 tel:02/52626557
 tel:02/52626558
 fax:02/52626559

 Servisné stredisko ponúka možnosť vyzdvihnutia zariadenia a jeho dopravu do servisu. Vyzdvihnutie ponúka pre zariadenia BenQ. Pre objednávku budete potrebovať nasledovné údaje:
značka, model a sériové číslo zariadenia
podrobný popis chyby zariadenia
ak si uplatňujete záručnú opravu - dátum nákupu zariadenia a kópiu nákupného dokladu
kontaktné údaje nevyhnutné pre overenie a vyzdvihnutie zariadenia



 CANON

 V prípade poruchy Vášho produktu CANON servis zabezpečujú spoločnosti

 pre fotoaparáty:

Pro Laika s.r.o.
 Palackého 12
 81102 Bratislava
 web: http://www.prolaika.sk
 e-mail: prijem@prolaika.sk
 tel.: 02/54647792


 pre tlačiarne, skenery a faxy:

SWISS, spol. s r.o.
 Gemerská 3
 04001 Košice - Železníky
 web: http://www.swisshp.sk
 e-mail: serviske@swisshp.sk
 tel.: 055/7894358

SWISS, spol. s r.o.
 Hurbanova 6 - areál SPŠ J. Murgaša
 97401 Banská Bystrica
 web: http://www.swisshp.sk
 e-mail: servisbb@swisshp.sk
 tel.: 048/4151768

SWISS, spol. s r.o.
 Wolkrova 2
 85101 Bratislava - Petržalka
 web: http://www.swisshp.sk
 e-mail: servis@swisshp.sk
 tel.: 02/67202080

 k záručnej reklamácií produktov CANON budete potrebovať kópiu daňového dokladu, popis závady a vyplnený a potvrdený záručný list CANON



 CREATIVE

 V prípade poruchy Vášho produktu CREATIVE, servis zabezpečuje spoločnosť PowerSales International, v prípade záručnej reklamácie je potrebné vyplniť reklamačný formulár na webstránke:

http://www.serwis.powersales.sk

PowerSales International
 e-mail: serwis@powersales.pl
 e-mail: servis-sk@powersalesint.com
 web: http://www.serwis.powersales.sk

 tel.: 0800 601 015 (bezplatné telefónne číslo)



 EPSON

 V prípade poruchy Vášho produktu EPSON, servis zabezpečuje spoločnosť AP MEDIA, s.r.o. alebo spoločnosť Prime service, s.r.o., v prípade záručnej reklamácie sú potrebné doklady ako dodací list (s uvedeným sériovým číslom) alebo originál vypísaný a potvrdený EPSON záručný list, odporúčame vopred kontaktovať technickú podporu EPSON

AP MEDIA, s.r.o.
 Staré grunty 7
 84104 Bratislava
 web: http://www.apmedia.sk
 e-mail: info@apmedia.sk
 tel.: 02/60202111

Prime service, s.r.o.
 Čajkovského 8
 98401 Lučenec
 web: http://www.primeservice.sk
 e-mail: miroslav.kipet@primeservice.sk
 tel.: 047/4331082

EPSON technická podpora
 tel.: 0850 111 429 (bezplatné telefónne číslo)
 web: http://www.epsonservis.sk



 FUJIFILM

 V prípade poruchy Vášho fotoaparátu Fujifilm, servis zabezpečuje spoločnosť Fujifilm Slovakia, v prípade záručnej reklamácie sú potrebné doklady ako dodací list (s uvedeným sériovým číslom) alebo originál vypísaný a potvrdený záručný list

Fujifilm Slovakia (servis)
 Rybničná 40
 831 06 Bratislava
 web: http://www.fujifilm.sk
 e-mail: servis@fujifilm.sk
 tel.: 02/33595119

Pre viac informácií prosím kliknete na http://fujifilm.sk/?go=servis-fotoaparatov



 FUJITSU SIEMENS

 V prípade poruchy Vášho monitora alebo TV FUJITSU SIEMENS servis zabezpečuje spoločnosť CCC s.r.o., pre urýchlené vybavenie reklamácie je potrebné objednať prepravu zariadenia do servisu na webstránke:

http://ccc.sk/index.php/formular

CCC s.r.o.
 Varsavska 11
 83103 Bratislava
 web: http://ccc.sk/index.php/kontakt
 e-mail: servis@ccc.sk
 tel.:02/43410745



 GENIUS

 V prípade poruchy Vášho produktu GENIUS, servis zabezpečuje spoločnosť FixIT Depo - BOVI GEMER s.r.o., je potrebné vyplniť reklamačný formulár na webstránke:

http://rma.fixit-service.com


FixIT Depo - BOVI GEMER s.r.o.
 Petra Hostinského 1716/20
 97901 Rimavská Sobota

 Technická podpora GENIUS
 tel.: 02/20510491

Pre viac informácií prosím kliknete na http://www.fixit.pl/genius-rma-sk



 HP

 Servis produktov HP je zabezpečený pomocou autorizovaných servisných partnerov. Pre záručný servis odporúčame spoločnosť SWISS, spol. s r.o., ktorá poskytuje v prípade záručnej reklamácie bezplatnú dopravu na servisované počítače, notebooky, tlačiarne, skenery a switche.

SWISS, spol. s r.o.
 Gemerská 3
 04001 Košice - Železníky
 web: http://www.swisshp.sk
 e-mail: serviske@swisshp.sk
 tel.: 055/7894358

SWISS, spol. s r.o.
 Hurbanova 6 - areál SPŠ J. Murgaša
97401 Banská Bystrica
 web: http://www.swisshp.sk
 e-mail: servisbb@swisshp.sk
 tel.: 048/4151768

SWISS, spol. s r.o.
 Wolkrova 2
 85101 Bratislava - Petržalka
 web: http://www.swisshp.sk
 e-mail: servis@swisshp.sk
 tel.: 02/67202080

 Prípadne vyhľadajte najbližšieho servisného partnera vo Vašom okolí na webstránke:


http://www.hp.sk/partner/index.php

 

 Resp. vyzdvihnutie a doručenie defektného zariadenia priamo k vám domov:


http://www.hp.sk/partner/dtd.html


 LABTEC

 V prípade poruchy Vášho produktu LABTEC, servis zabezpečuje spoločnosť FixIT Depo - BOVI GEMER s.r.o., je potrebné vyplniť reklamačný formulár na webstránke:

http://rma.fixit-service.com

FixIT Depo - BOVI GEMER s.r.o.
 Petra Hostinského 1716/20
 97901 Rimavská Sobota
 e-mail: logitech@fixit-service.com



 LENOVO

 Servis produktov Lenovo je zabezpečený pomocou autorizovaných servisných partnerov. Pre záručný servis odporúčame kontaktovať spoločnosť DATALAN a.s. Na modely notebookov Ideapad je poskytované bezplatné vyzdvihnutie a doručenie notebooku pri záručnej oprave.

DATALAN a. s.
 Bytčická 16
 Žilina
 web: http://www.datalan.sk
 e-mail: datalanza@datalan.sk
 tel.: 041/5006230

DATALAN a. s.
 Kapitulská 12
Banská Bystrica
 web: http://www.datalan.sk
 e-mail: datalanbb@datalan.sk
 tel.: 048/4153933

DATALAN a. s.
 Popradská 68
 Košice
 web: http://www.datalan.sk
 e-mail: datalanke@datalan.sk
 tel.: 055/6405190

DATALAN a. s.
 Púchovská 8
 83106 Bratislava
 web: http://www.datalan.sk
 e-mail: servis@datalan.sk
 tel.: 02/49207155

DATALAN a. s.
 Námestie sv. Egídia 40/57
 05801 Poprad
 web: http://www.datalan.sk
 e-mail: datalanpp@datalan.sk
 tel.: 0905/603364


 Pre LENOVO Ideapad, Think*

Lenovo technická podpora
 tel.: 0800 606 040 (bezplatné telefónne číslo)



 LEXMARK

 V prípade poruchy Vášho produktu LEXMARK, servis zabezpečuje spoločnosť SWISS, spol. s r.o.

SWISS, spol. s r.o.
 Gemerská 3
 04001 Košice - Železníky
 web: http://www.swisshp.sk
 e-mail: serviske@swisshp.sk
 tel.: 055/7894358

SWISS, spol. s r.o.
 Hurbanova 6 - areál SPŠ J. Murgaša
 97401 Banská Bystrica
 web: http://www.swisshp.sk
 e-mail: servisbb@swisshp.sk
 tel.: 048/4151768

SWISS, spol. s r.o.
 Wolkrova 2
 85101 Bratislava - Petržalka
 web: http://www.swisshp.sk
 e-mail: servis@swisshp.sk
 tel.: 02/67202080



 LG

 V prípade poruchy Vášho monitoru lebo TV LG, servis zabezpečuje spoločnosť Realtime Technologies SK, pre záručný servis je potrebné mať vyplnený a potvrdený originál záručný list LG a odoslať reklamačný formulár na adrese:

http://www.realtimetec.cz/sk/rma/koncovy-uzivatel

Realtime Technologies SK
 A. Hlinku 60
 921 01 Piešťany
 web: http://www.realtimetec.cz/sk
 e-mail: lgesk@realtimetec.sk
 tel.: 033/7625230, 0903/722710



 LOGITECH

 V prípade poruchy Vášho produktu LOGITECH, servis zabezpečuje spoločnosť FixIT Depo - BOVI GEMER s.r.o., je potrebné vyplniť reklamačný formulár na webstránke:

http://rma.fixit-service.com

FixIT Depo - BOVI GEMER s.r.o.
 Petra Hostinského 1716/20
 97901 Rimavská Sobota
 e-mail: logitech@fixit-service.com



 MICROCOM

 V prípade poruchy Vášho produktu MICROCOM, servis zabezpečuje spoločnosť A.S.E.P. spol. s r.o.

A.S.E.P. spol. s r.o.
 Kopčianska 65
 851 01 Bratislava
 e-mail: servis@asep.sk
 tel: 02/63534007



 MINOLTA

 pre tlačiarne:

Konica Minolta Slovakia
 Černyševského 10
 851 01 Bratislava
 e-mail: servis_ba@konicaminolta.sk
 tel.: 02/68282222

Konica Minolta Slovakia
 Kremnička 3
974 05 Banská Bystrica
 e-mail: servis_bb@konicaminolta.sk
 tel.: 048/4143826, 048/4143840, 048/4143787

Konica Minolta Slovakia
 Uhoľná 1
 010 01 Žilina
 e-mail: servis_za@konicaminolta.sk
 tel.: 041/7645090

Konica Minolta Slovakia
 Kmeťova 14
 040 01 Košice
 e-mail: servis_ke@konicaminolta.sk
 tel.: 055/6223332

 HELPLINE:
 tel.: 02/68282300


 pre fotoaparáty:

 V prípade poruchy fotoaparátu MINOLTA servis zabezpečuje spoločnosť TV-AV Elektronic spol. s r.o.

TV-AV Elektronic spol. s r.o.
 Hviezdoslavova 9
 01001 Žilina
 web: http://www.tvav.sk
 e-mail: tvav@tvav.sk
 tel.: 041/5626061



 MIO

 Spoločnosť Mio Technology rieši prípadné reklamácie spôsobom „Door to Door”, ktorý je určitou pridanou hodnotu pre zákazníka, kde nikam nemusí chodiť, všetko sa dá vybaviť z domu popr. z práce.

Stručný postup:
zákaznik sa zaregistruje na stránke http://service.mio-tech.com (podrobný návod registrácie je nižšie). Registráciou sa stane členom Mio klubu, z čoho mu vyplývajú určité výhody ako info o novinkách, upgrade máp a pod.)
zákaznik vyplní cez internet "žiadosť o opravu"
prepravná spoločnosť DPD vyzdvihne prístroj na adrese, ktorú zadá zákazník a takisto opravený zašle na adresu, ktorú vyplní zákazník pri žiadosti o opravu
všetky náklady spojené s oprávnenou reklamáciou znáša spoločnosť Mio Technology


Návod na registráciu zákazník a:

 1.) zadáte link http://service.mio-tech.com, stlačíte Slovak
 2.) je potreba sa zaregistrovať - registrácia - vľavo hore, ďalej treba ísť celkom dole a potvrdiť -súhlasím! 
 3.) ďalej si zvolíte, či chcete byť štandardným alebo VIP členom
 4.) vyplníte všetky potrebne údaje (meno, heslo, mail, telefón a pod.), ktoré sú potrebné na registráciu
 5.) vyplníte typ Vášho produktu a sériové číslo
 6.) následne budete zaregistrovaný, mailom Vám príde potvrdenie, že ste sa stali členom Mio klubu
 7.) prihlásite sa už pod Vašimi novými logovacími údajmi ako registrovaný užívateľ, potom prejdete vpravo hore na "žiadosť o opravu", na ďalšej stránke vľavo na "žiadosť o opravu"
 8.) ďalej sa riadite podľa pokynov, vyplníte všetky potrebné údaje (adresa vyzdvihnutia, adresa doručenia, typ pristroja, výrobné číslo, symptóm = závada, do poznámky prosím napíšte "Objednať prepravu"), na záver potvrďte pozn. mailový a telefonický kontakt ste už vyplnili pri prvej registrácii
 9.) mailom Vám príde potvrdenie, že ste prijali Vašu reklamáciu do systému s konkrétnym číslom reklamácie
 10.) na druhý popr. tretí deň si pre výrobok príde kuriér DPD a po oprave Vám ho privezie späť na Vami zadanú adresu.

Pozn.: Krabicu s prístrojom odporúčame zabaliť do čiernej fólie.
Pozn.2: Pri reklamácii príslušenstva (nabíjačka a pod.) postupujete rovnakým spôsobom, ale posielate len samotné vadné príslušenstvo, netreba posielať zariadenie.

http://eu.mio.com/sk_sk

 

 

 

 

 NIKON

 V prípade poruchy Vášho produktu NIKON, servis zabezpečuje spoločnosť PENTA SK s.r.o., pri záručnej reklamácií je potrebný vyplnený a potvrdený originál záručný list NIKON + daňový doklad

PENTA SK s.r.o.
 Hradská 3/G
 82107 Bratislava
 e-mail: servis@pentask.sk
 tel.: 02/40202565



 NOKIA

 V prípade poruchy Vášho mobilného telefónu NOKIA, servis zabezpečuje spoločnosť Mobil ASK Slovakia, s.r.o.

Mobil ASK Slovakia, s.r.o.
 Vajnorská 142
 83104 Bratislava
 tel.: 02/44464021



 OKI

 V prípade poruchy Vášho zariadenia OKI, servis zabezpečuje spoločnosť Informačná technika, s.r.o., pri záručnej reklamácií je potrebný vyplnený a potvrdený originál záručný list OKI alebo dodací list s uvedeným sériovým číslom zariadenia

Informačná technika, s.r.o.
 Odeská 37
 82106 Bratislava
 e-mail: servis@inte.sk
 tel.: 02/54647321

Informačná technika, s.r.o.
 M. Čulena 17
 97411 Banská Bystrica
 e-mail: servis@inte.sk
 tel.: 048/4141287
 tel.: 048/4141289

Informačná technika, s.r.o.
 Topoľová 9
 04001 Košice
 e-mail: servis@inte.sk
 tel.: 055/7288471
 tel.: 055/7288472

Informačná technika, s.r.o.
 Šípova 14/1
 91701 Trnava
 e-mail: servis@inte.sk
 tel.: 033/5512560



 OLYMPUS

 V prípade poruchy Vášho produktu OLYMPUS, servis zabezpečuje spoločnosť OLYMPUS SK Servis Foto, pri záručnej reklamácií je potrebný vyplnený a potvrdený originál záručný list alebo dodací list s uvedeným sériovým číslom produktu

OLYMPUS SK Servis Foto
 Slovnaftská 102
 821 07 Bratislava
 tel.: 02/49209441

 Pre viac informácií prosím kliknite na http://www.olympus.cz/consumer/208_1562.htm



 PANASONIC

 V prípade poruchy Vášho produktu PANASONIC servis zabezpečujú autorizovaný servisný partneri výrobcu  PANASONIC, pri záručnej reklamácií je potrebný originál vypísaný a potvrdený záručný list PANASONIC alebo dodací list s uvedeným sériovým číslom produktu. Najbližšieho servisného partnera si môžete vyhľadať priamo na stránkach spoločnosti PANASONIC na adrese:

http://www.panasonic.sk/html/sk_SK/Servis+a+podpora/Servisn%C3%AD+partneri/Vyh%C4%BEad%C3%A1vanie+servisn%C3%BDch+partnerov/4182494/index.html#anker_4182490

 LINKA ZÁKAZNÍCKEJ PODPORY
 tel.: 02/20622911



 PHILIPS

 V prípade poruchy Vášho monitora PHILIPS servis zabezpečuje spoločnosť DATALAN a.s., pri záručnej reklamácií je potrebný dodací list s uvedeným sériovým číslom zariadenia

DATALAN a. s.
 Bytčická 16
 Žilina
 web: http://www.datalan.sk
 e-mail: datalanza@datalan.sk
 tel.: 041/5006230

DATALAN a. s.
 Kapitulská 12
 Banská Bystrica
 web: http://www.datalan.sk
 e-mail: datalanbb@datalan.sk
 tel.: 048/4153933

DATALAN a. s.
 Popradská 68
 Košice
 web: http://www.datalan.sk
 e-mail: datalanke@datalan.sk
 tel.: 055/6405190

DATALAN a. s.
 Púchovská 8
 83106 Bratislava
 web: http://www.datalan.sk
 e-mail: servis@datalan.sk
 tel.: 02/49207155

DATALAN a. s.
 Námestie sv. Egídia 40/57
 05801 Poprad
 web: http://www.datalan.sk
 e-mail: datalanpp@datalan.sk
 tel.: 0905/603364



 SAMSUNG

 V prípade záručnej reklamácie produktu SAMSUNG budete potrebovať originálny, riadne vyplnený a potvrdený SK/CZ záručný list SAMSUNG


 pre notebooky a tlačiarne:

 V prípade poruchy Vášho notebooku alebo tlačiarne servis zabezpečuje spoločnosť CCC s.r.o., pre urýchlené vybavenie reklamácie je potrebné objednať prepravu zariadenia do servisu na webstránke:

http://ccc.sk/index.php/formular

CCC s.r.o.
 Varsavska 11
 83103 Bratislava
 web: http://ccc.sk/index.php/kontakt
 e-mail: servis@ccc.sk
 tel.:02/43410745

spoločnosť CCC s.r.o. zabezpečí bezplatnú prepravu tovaru od Vás priamo do servisu
po servise Vám tovar rovnako bezplatne prepravia naspäť na Vašu adresu
tovar je nutné bezpečne zabaliť (najlepšie do pôvodného balenia) alebo balenia vhodného pre daný typ tovaru
k tovaru prosím priložte kópiu daňového dokladu, popis závady a kontaktné informácie



 pre spotrebnú elektroniku (TV, DVD rekordéry, prehrávače a pod.):

 V prípade poruchy Vašej elektroniky SAMSUNG prosím kontaktujte zákaznícku linku SAMSUNG, kde s     Vami operátor preberie ďalší postup reklamácie a zabezpečí servis Vášho produktu
 tel.: 0800 726 786 (bezplatné telefónne číslo)


 pre mobilné telefóny:

 V prípade poruchy Vášho mobilného telefónu SAMSUNG, servis zabezpečuje spoločnosť PPI-ETC Slovakia  s.r.o.

PPI-ETC Slovakia s.r.o.
 Dvojkrížna 47
 82107 Bratislava
 web: http://www.ppi-etc.sk
 e-mail: servis@ppi-etc.sk
 tel.: 0903/701803
 

 

 

 

 SONIM

 

 M-LINK, s.r.o

 Gunduličova 1 | 81105 Bratislava

 

 Odberné a servisné miesto : Gunduličova 1, 81105 Bratislava, Po-Št od 8:30 do 16:30, Pia od 8:30 do 16:00

 

 E-mail: info@m-link.sk

 Tel.: +421 907 762 069

         +421 917 977 961
 Fax: +421 2 5443 48 20

 

 Manažment:  Michal Moravec , moravec@m-link.sk

 

 Fakturačné údaje :

 

 M-LINK, s.r.o
 Pri Suchom Mlyne 8 | 81104 Bratislava
 IČO : 45872775 | IČ-DPH : SK2023133508

 

 

 

 

 

 SONY

 

 

 Všeobecné opravy a záruka pre výrobky značky SONY:

 

 http://support.sony-europe.com/repair/index.aspx?site=odw_sk_SK

 

 

 

pre fotoaparáty:

 V prípade poruchy fotoaparátu SONY servis zabezpečuje spoločnosť TV-AV Elektronic spol. s r.o.

TV-AV Elektronic spol. s r.o.
 Hviezdoslavova 9
 01001 Žilina
 web: http://www.tvav.sk
 e-mail: tvav@tvav.sk
 tel.: 041/5626061

 K záručnej reklamácií budete potrebovať originál potvrdený a vypísaný záručný list SONY


 pre notebooky:

 VAIO-link
 web: http://www.vaio-link.com
 tel.: 055/2302801


 pre Playstation:

 V prípade poruchy SONY Playstation treba požiadať o RMA číslo (číslo reklamácie) a bezplatný zvoz produktu v spoločnosti Servisní centrum s.r.o.

Servisní centrum s.r.o.
 V Parku 2343/ 24
 148 00 Praha 4 – Chodov
 web: http://sony-servis.cz
 e-mail: info@sony-servis.cz
 e-mail: info@sony-servis.cz
 e-mail: stanislav.hasek@sony-servis.cz
 tel: +420 272 650 240

 Infolinka:
 tel.: 02/32112209
 e-mail:podpora@playstation.sk



 TOMTOM

 V prípade poruchy Vášho produktu TomTom prosím kontaktujte technickú podporu TomTom kde s Vami     operátor preberie ďalší postup reklamácie.

TomTom – servis
 web: http://www.tomtom.com
 tel.: +420 239 000 491

 Spoločnosť zabezpečí bezplatnú prepravu produktu od Vás priamo do servisu a opravený produkt Vám potom zašle rovnakým spôsobom naspäť na Vašu adresu.



 TOSHIBA

 V prípade poruchy Vášho produktu TOSHIBA servis zabezpečujú spoločnosti SWISS, spol. s r.o. a  

 DATALAN a.s.

DATALAN a. s.
 Bytčická 16
 Žilina
 web: http://www.datalan.sk
 e-mail: datalanza@datalan.sk
 tel.: 041/5006230

DATALAN a. s.
 Kapitulská 12
 Banská Bystrica
 web: http://www.datalan.sk
 e-mail: datalanbb@datalan.sk
 tel.: 048/4153933

DATALAN a. s.
 Popradská 68
 Košice
 web: http://www.datalan.sk
 e-mail: datalanke@datalan.sk
 tel.: 055/6405190

DATALAN a. s.
 Púchovská 8
 83106 Bratislava
 web: http://www.datalan.sk
 e-mail: servis@datalan.sk
 tel.: 02/49207155

DATALAN a. s.
 Námestie sv. Egídia 40/57
05801 Poprad
 web: http://www.datalan.sk
 e-mail: datalanpp@datalan.sk
 tel.: 0905/603364

SWISS, spol. s r.o.
 Gemerská 3
 04001 Košice - Železníky
 web: http://www.swisshp.sk
 e-mail: serviske@swisshp.sk
 tel.: 055/7894358

SWISS, spol. s r.o.
 Hurbanova 6 - areál SPŠ J. Murgaša
 97401 Banská Bystrica
 web: http://www.swisshp.sk
 e-mail: servisbb@swisshp.sk
 tel.: 048/4151768

SWISS, spol. s r.o.
 Wolkrova 2
 85101 Bratislava - Petržalka
 web: http://www.swisshp.sk
 e-mail: servis@swisshp.sk
 tel.: 02/67202080



 XBOX 360 - MICROSOFT

 V prípade poruchy konzoly Xbox prosím kontaktujte technickú podpora pre konzolu Xbox
 tel.: 0800 004 557 (bezplatné telefónne číslo)

 Pre viac informácií prosím kliknite sem

Akciové produkty
 
Na sklade
77,92 €
74,27 €
  Detail
 
Na sklade
178,67 €
169,21 €
  Detail
Novinky
1
Copyright © 2011 - 2017 HTCOM.sk
Tvorba e-shopov - All4Shop.sk Tvorba e-shopov